vineri, 18 iulie 2014

Vibraţii în tandem


un păienjenis de figuri colorate prafuite de timp
îmi trimit un impuls frenetic
care coboară din adâncul constiinţei
şi îmi cupride clavicula
făcându-mă să vibrez
aşa cum vibram la atingerea
vântului sălbatic de mare sărată
aşa cum tresăream la fiecare atingere
de lumină selenară ce
ne îmbăta cu visare
şi cu fantezia unui viitor construit
din puf de nostalgii şi iluzii
ale unor ani
în care ne scăldam în neştiinţă
şi ne înecam în sentimente
ce ne-au condamnat la etern

23 de comentarii:

  1. Bună Miiuța!
    Frumos...poza,versurile și filmul,mi-a plăcut!
    Un weekend excelent îți doresc!
    Te îmbrățișez cu drag!

    P.S. aș fi onorată să te am și eu în lista de persoane interesate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ma bucur ca iti place.
      Te voi adauga, week-end minunat si tie, pupici!

      Ștergere
  2. Cat timp exista sentimente nu a murit speranta. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Speranta trebuie sa moara ultima, odata cu noi... Pana atunci, niciodata :D

      Ștergere
  3. aşa cum vibram la atingerea
    vântului sălbatic de mare sărată

    Frumoasa imagine si comparatie. O poezie plina de pasiune si multe amintiri. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita, ma bucur ca ti-a placut poezia. Zi faina!

      Ștergere
  4. sensibil text, deosebit de frumoase metafore... Videoclipul completeaza perfect starea de visare si melancolie produsa de poezia ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incantata ca ti-a placut combinatia si imaginile folosite, te mai astept! Numai bine!

      Ștergere
  5. mă bucur că ai acum o creaţie mai caldă, chiar dacă e multă melancolie! frumoase versuri! plăcută melodie! sincer - mi-a plăcut postarea!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, incantata ca ti-a placut, te mai astept.
      Week-end minunat!

      Ștergere
  6. "ne-au condamnat la etern" sunt cuvinte care m-au dus cu gandul la romanul "Calatori in eternitate", al lui Karl Gjellerup: doua suflete pereche care s-au cautat - si s-au regasit - pe parcursul mai multor vieti...
    Iti doresc un minunat sfarsit de saptamana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna interesanta cartea, poate o voi cauta sa o citesc.Multumesc de vizita. :)

      Ștergere
  7. Imi era dor de cuvintele tale,minunata si profunda simtire! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Te-au condamnat ele fără voința ta, sau le-ai acceptat de bună voie?

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie condamnarea asta nu imi suna deloc negativism si tristete, e un fapt, un spus exagerat despre doi ce-si petrec viata impreuna de o bucata vreme si inca se mai produc vibratii. :)

    Faina poezie!

    RăspundețiȘtergere
  10. şi cu fantezia unui viitor construit
    din puf de nostalgii şi iluzii


    M-a pus pe ganduri poezia ta. Surprinde atat de bine univerul etern si banalitatea existentiala.
    Este un adevarat artist!

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunata poezie, știi să mânuiești bine cuvintele.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  12. frumoase versuri ...
    chiar mi-a plăcut mult : ''un păienjenis de figuri colorate prafuite de timp...''
    îţi doresc un weekend cât mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  13. Un premiu si o mica provocare : http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2015/09/premiul-liebster-cu-si-despre-bloggeri_2.html

    RăspundețiȘtergere
  14. Te-am nominalizat: http://www.viziunidinviata.info/2015/09/premiul-liebster-pentru-bloggeri.html

    RăspundețiȘtergere