joi, 10 iulie 2014

Steril de suflete


mă mint
mă mint pe mine
letal dar suav
ca o rază de răsărit inocent
ieşită din norii turmentaţi ai unei nopţi furtunoase

mă mint şi mă otrăvesc cu vise
îmi construiesc un labirint
fără scăpare
şi nu mă uit înapoi
mă înec cu mine
cu propia nostalgie
şi cu frica de mâine

îţi miros mâinile murdare de alge
cu care ai atins abisuri sălbatice
pline de creaturi cu care mintea ta se joacă
iar eu mă mint pe mine
privindu-te în ochi
mă mint şi ştiu că lumile noastre nu se vor mai ciocni
ca în acea clipă paradisiacă
când am cunoscut iubirea într-o scânteie aprinsă
de vară murdară

21 de comentarii:

  1. Sigur labirintul are cel puțin două ieșiri. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos poem!
    Mulțumesc de vizită și semnul lăsat la mine pe blog!
    Un weekend excelent îți doresc!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita, va mai astept.
      Un sfarsit de saptamana minunat va doresc si eu!

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa poezia, sa mai scrii, imi place!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos, vad mult suflet in spatele acestor versuri, un suflet cald si nobil. Multumesc pentru vizita!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frmos dar...putin cam pesimist pentru o fata tanara! :) O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. toti ne mintim...mai mult sau mai putin!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu te mai minti pe tine, asta e cel mai grav...

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu trăi în minciună, fiindcă atunci când adevărul te va lovi, n-ai să-l recunoști.

    RăspundețiȘtergere
  9. mă bucur, sincer, că am reuşit să îţi vizitez blogul ...
    am citit câteva poezii - prea triste, viaţa are şi laturile ei frumoase, mai surâzătoare - dar dacă acesta este stilul tău, mult succes în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur ca ai trecut, te mai astept. Ai dreptate, acesta este stilul meu. :D

      Ștergere
  10. Minciuna este o binecuvantare si un blestem.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere