sâmbătă, 12 iulie 2014

Cântec de leagăn


cântă-mi un cântec de leagăn astral
mângâie-mi părul cu gândul tău tacit
sideral
plimbă.ţi dorinţele în visele mele
aleargă-mi prin suflet
şi pierde-te-n tăcere

cântă-mi un cântec de leagăn
nu mă trezi din basm
mai dă-mi o speranţă
o barcă să ma poarte la mal

dă-mi zile
dă-mi ani
dă-mi nemurirea toată
îmbată-mă-n imensitatea neaflată

şi plimbă-mă
poartă-mă
într-o paralelă realitate
arată-mi un eu şi un tu
într-o altă eternitate

cântă-mi un cântec de leagăn copile
trezeşte-te
fugi
pierde-te de mine


23 de comentarii:

  1. imi place mult cum ai combinat poezia cu acest videoclip... gânduri pure, emotii profunde si acorduri acid jazz cu mângaieri brazilienice :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu as vrea sa ajung undeva intr-un unviers paralele cu el...

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos. Ma mai joc si eu cu vorbele, am si eu cateva poezii, dar parca mi se pare ca nu am talent. In schimb la tine vad cu carul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, esti foarte draguta, cred ca totul tine de gust si e normal sa fi dura cu tine, asa sunt si eu, dar sunt convinsa ca scrii frumos din ceea ce am citit la tine pe blog.

      Ștergere
  4. E o combinatie perfecta pentru o dupa-amiaza de sambata...

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase versuri!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nemurirea stă într-o floare de lotus. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. chiar mi-a plăcut!
    ''...şi plimbă-mă
    poartă-mă
    într-o paralelă realitate...''
    cum ar fi?!
    mult succes în continuare!
    cu drag, o după amiază plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt minunate versurile.
    Iti doresc, draga visatoare, ca visurile sa ti se implineasca si idealurile sa-ti devina realitate! :)
    Succese!
    Zile fericite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet pentru vorbele calde, la fel iti doresc si eu, numai bine!

      Ștergere
  9. Frumos! Mi-a placut. Multa inspiratie iti doresc desi , din cate am citit pana acum, se pare ca nu duci lipsa! :) Esti o tanara minunata!

    RăspundețiȘtergere