marți, 23 iulie 2013

Bătăi de timp


tăcut
ascultă bătăile încete
ale inimii
încă una
şi încă una
până se vor pierde de tot
în suflul vântului
uscat de vară
în vântul plin de rugină
adunată
de pe castelele
nostalgice
de unde eşti cules şi tu
pierdutul artist efemer
al dimineţilor târzii
ce au gust de soare

acel gust emisferic
de planetă
solară
acel gust atins de plăcerea
cheagurilor de iubire

nu mai vreau să te cânt
să te port pe piele

întoarcete-n rugină
ca un mucigai planetar şi lasă
vântul de vară
să te poarte la soare
şi de acolo
departe
departe
unde se aude
o inimă aritmică
bătând
acel suflet bătran ce
aşteaptă
de o eternitate
să te întorci acasă

acasă
acolo unde dimineţile
miros a praf de stele
unde aurora boreală
e într-o ceaşcă de cafea
şi unde gramofonul
ademeneşte
atomii stringurilor nude

16 comentarii:

  1. Ma simt ca si cum vantul plin de rugina ma mangaie incet pe crestet. Castelele medievale isi plang deteriorarea in timp si spatiu. De acolo apartinem si noi si ne plangem soarta iremediabila. Foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu gasesti cuvinte minunate sa imi spui, iti multumesc.

      Ștergere
  2. Buna, mi-au placut foarte mult postarile tale asa ca m-am gandit sa iti propun, daca esti de acord, sa colaborezi cu revista online "Tinerimea literara" in care luna de luna publicam creatiile celor ce se ascund in spatele tastelor. Avem deja un numar publicat iar daca ti-am starnit curiozitatea te rog sa ma contactezi la id-ul alexaa_12@ymail.com.
    Iti multumesc pentru timpul acordat si iti urez o seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar placea sa colaborez cu revista. Va multumesc mult pentru apreciere si invitatie.

      Ștergere
  3. Atat profunzime si frumusete in versurile tale ,minunata transpunere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Abisal ca intotdeauna! Esti un veritabil inginer al sufletului!

    RăspundețiȘtergere
  5. "acel gust atins de plăcerea
    cheagurilor de iubire", incredibil spus! plăcere din fărâme si cioburi de iubire!

    Mi-au lipsit postarile tale, le-am citit pe nerasuflate pe primele 4, nu ai ramas la fel de buna, te-ai transformat, ai evoluat si esti atat de profunda! big hug, miuta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a fost dor de postarile tale, sper sa te reintorci. Multumesc de apreciere.

      Ștergere