duminică, 12 mai 2013

Cicatrici de pe un vis ce mirosea a tine

 valuri de comete cad în visele tale
aruncă-te şi tu
naşte-te

Oare
......
unde au fost miile de stele
când noaptea răsaritului de dor mă purta departe

?

fără noi, fără doi
e o ecuaţie antagonică,
e dor de lumea noastră frenetică
şi fungi uscaţi pe pereţii afumaţi în neştire
atunci
iarna 
când vântul sufla
şi era tare înnegrit şi pervazul

de la praful neşters din vara când ploua a tine

şi iar e frig
e frig de noi
de vară
şi de ploi
de comete scăldate
în valuri
de lacrimi adunate
în albumul
cu clipe de ieri


25 de comentarii:

  1. Chiar ma intrebam: unde sunt poeziile tale. Le asteptam. Imi place mult."în albumul
    cu clipe de ieri" se simte atata tristete, atata dor de amintirile sterse.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, esti mereu aici si asta inseamna mult pentru mine unnie!

      Ștergere
  2. E grozav când vezi pe cineva crescând sub ochii tăi. Mi-era dor de dorurile tale!
    În altă ordine de idei, să scrii despre dragoste, despre dor, nu e ceva nou. De la „Cântarea Cântărilor” se tot întâmplă. Dar e grozav să auzi lucrurile spuse altfel, să vezi imagini poetice proaspete.

    RăspundețiȘtergere
  3. Și iar e frig...
    Frumos, mă întreb cum e să ai în preajmă pe cineva care scrie atît de bine?!
    Felicitări! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult, esti o scumpa ca de fiecare data!

      Ștergere
    2. E minunat și provocator în același timp. Nu poți lăsa garda jos, pentru că te va lua prin surprindere. E și un stimulent fntastic pentru cei asemenea.

      Ștergere
    3. Unnie, ma bucur ca esti parerea asta, mai ales ca esti aici mereu sa ma iei de urechi cand e ceva ce "nu suna bine" si ca ma incurajezi mereu cu un "tu poti mai mult".

      Ștergere
  4. Esti foarte talentata! Imi plac poeziile tale!
    Am "rasfoit" un pic paginile.. :))
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ne transmiti atat de multe sentimente ,de care chiar imi era dor! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. O plimbare prin padurea de sentimente a inimii! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos. Evoluezi cu fiecare poezie. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Miiuta , imi era dor sa te citesc . Imi e dor de tine , baai ! :o3 :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, imi era si mie dor de tine, bine ai revenit, te pup.

      Ștergere
  9. Scrii mai rar, pacat :) frumoasa poezie :P zi buna sa ai :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, din pacate programul meu e foarte incarcat si nu prea mai am timp. La vara~
      Multumesc de vizita, o saptamana minunata!

      Ștergere