luni, 1 octombrie 2012

Mă dor anii ăştia tineri


Şi mă dor anii ăştia tineri
mă dor că trec de cum n-ar fi
mă dor şi mă rog tot la Tine
dar tu nu eşti
şi nu vei fi

............
eşti praf de stele
eşti luna plină
eşti torţa ce aprinde-un surâs
eşti lacrima
ce se usucă-n a vântului plâns
...............

apasă marea, apasă cerul
... un soare roş de toamna vie ...
copaci m-alintă-n umbre calde
pietrele-mi spală talpa goală

şi eu mă pierd în valuri line
înot, m-arunc,
te iau cu mine comoară goală 
cu ani şi ani de suferinţe
e cald afară:
zboară, zboară!

cununi de stele se aşează
pe-al lunii creştet şi sclipesc
te văd pe Tine-n umbra lor
ce în valuri o găsesc

mă macină iluzii goale
de sub miros de pin uscat
mi-e cald de toamnă
mi-e drag de mare
...aici de tot m-aş fi uitat...

38 de comentarii:

  1. Ma asteptam sa citesc cat de curand o noua poezie.
    Şi mă dor anii ăştia tineri
    mă dor că trec de cum n-ar fi. Eu resimt cel mai acut acest lucru. O poezie plina de regrete si dureri nebanuite. Foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. pur si simplu superb! :x scri asa frumos ...ultimul vers spune tot.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot timpul ma fascineaza poeziile tale.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Si pe mine ma dor acesti ani :(

    Poezia este minunata :x

    RăspundețiȘtergere
  5. "Şi mă dor anii ăştia tineri
    mă dor că trec de cum n-ar fi" - cum sa nu doara cand vedem ca zilele trec pe langa noi de parca ar fi secunde? Cum sa nu ne doara ca traim clipe minunate si pline de fericire, iar apoi ne amintim de ele, regretam ca au trecut prea repede din cauza timpului nemilos si spunem retoric "parca a fost ieri". Ahh, timpul incepe sa ne devina cel mai mare inamic care ne fura anii si momentele!

    Superb scri, tot mai intens. Felicitari Miiuta >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucura faptul ca iti place noul meu stil de a scrie:X

      Ștergere
    2. Si eu ma bucur ca dai importanta parerii mele >:d<

      Ștergere
  6. ”înot, m-arunc..„ -eu cred că acesta-i sensul vieții!
    p.s. a fost o vreme, pe atunci fiul meu cel mic era în clasa a VI_a, când fiind fan devotat total-Queen, noi toți ne îndrăgostiserăm de muzica lui.
    Ascult și acum, cu mare plăcere.
    Seară bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt un reper in domeniul muzicii si eu mostenesc pasiunea din familie:D Multumesc de vizita.

      Ștergere
  7. Daca acesti ani te dor ma intreb cum or fi cei ai batranetii ? mai durerosi ? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. suntem norocoşi că ne e dat să trim o viaţă,o minune pe care s-o facem mai plăcută şi mai frumoasă împreună cu timpul.
    poezia e plină de sensibilitate.e foarte frumoasă!
    "Bohemian Rhapsody" e genială!

    RăspundețiȘtergere
  9. Viata are mai mult sau mai putin rabdare cu noi, asta e parerea mea. Revenind la poezie, foarte rar imi e drag sa citesc o poezie cu atentie. Nici cand imi recitesc unele poezi nu am rabdare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate viata nu a venit cu instructiuni. Mersi de vizita.

      Ștergere
  10. De cand ai revenit ceva mi se pare straniu .. ciudat .. Scrii mai trist si mai matur , lanasand visarea la o parte .. ma intreb oare de ce ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am schimbat un pic stilul, am decis sa scriu liber, nu sunt in masura sa spun daca acesta este un lucru bun sau nu, dar incerc sa ofer libertate deplina eului liric fara a-l constrange cu rima si ritmul, desi nu am renuntat complet la asta, cand simt rima o scriu, cand nu, nu. Si poate ca in acest scurt interval de timp am trecut si prin niste experiente care m-au maturizat un pic mai mult, mersi de trecere draga mea, te pup.

      Ștergere
  11. "Şi mă dor anii ăştia tineri
    mă dor că trec de cum n-ar fi"

    cat de adevarat...eu chiar vorbeam cu o colega azi ca asa trece timpul...acusi ma vad ca am 80 ani si sunt baba >.> :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andra chan mai ai mult pana acolo, relax.:)) Mersi de vizita:)

      Ștergere
  12. Ai dreptate. Anii trec pe langa noi si ne lasa confuzi. Acum suntem copii, acum adolescenti, acum maturi. Parca trecerea acestor ani nici nu se observa, doar se simte.
    Imi place mult cum ai scris. Superb! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  13. Zici că am citit un psalm de al lui Arhezi!
    Ai un talent care lasă omul pe gânduri, în sensul bun!
    Dacă nu te gândești să le publici într-o carte trebuie să purtăm o discuție serioasă!
    Abia aștept următoarea poezie! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. O poezie superba!Imi place foarte mult cum transmiti sentimentele.Tema timpului e complexa si in general trista si ai facut o treaba foarte buna prin aceasta poezie.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce profund... intradevar scrii frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Anii mei tineri au sunat a cintec,
    Dar am trecut pe langa ei cu dragostea de mina.
    (Ionel Teodoreanu in Lorelei)

    RăspundețiȘtergere