luni, 25 aprilie 2011

Timp pierdut...


Şi poate mâine …
Şi poate mâine un nou apus de soare va răsări pe cer,
Şi poate mâine voi fi cum am fost ieri,
Şi poate vântul va mai bate…
Şi poate mâine voi afla ce sper.

Şi dacă ieri un mâine a fost pierdut,
Poate că azi un mâine e un început,
Şi poate mâine voi spera din nou
Cu vre-o dulce alchimie să redevin, iar “eu”.

Şi poate mâine inima mea beată o să uite chipul de Caşmir,
Chiar dacă uşa nu e încuiată
Poate că mâine o voi închide eu,
Şi dacă da, sau dacă nu…poate că eu, poate că tu.

Şi dacă mâine mă mai pierd  într-un ecou
Poate că cerul mă va naşte iarăşi şi din nou…

2 comentarii:

  1. Deci...e foarte tare! E chiar "şmecheră"! ^O^
    Esti un super-geniu! ^_______^

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca o sa imi fac cont pe twitter doar ca sa iti dau follow,deci scri prea super, intrebare: DE CE NU ESTI CELEBRA?

    RăspundețiȘtergere